All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Monday, January 27, 2014

Keputusan AJL28 Terbaik

Semalam aku pon tidak ketinggalan menonton rancangan berprestige TV3 iaitu Anugarah Juara Lagu 28 yang bertemakan Game On. Tapi rasanya tak ramai audience or peserta yang follow. So tak berapa nak game on lah hihihi. 12 lagu yang berentap merebut gelaran Juara Lagu iaitu :-

1. Penglipurlara = Hazama feat The Penglipurlara
2. Takkan Terpisah = Black
3. Bahagiamu Deritaku = Hafiz
4. Aku Pelat = Salam Musik
5. In Love With You = Noh Salleh feat Aizat Amdan
6. Bosan = Stacy
7. Kalau Aku Kaya = Altimet feat Awi Rafael
8. Hanya Aku = Hyper Act
9. Tanda Tanya = Azlan And The Typewriter
10. Sahabat = Najwa Latif feat Sleeq feat Syamkamarul
11. Ikut Rentakku = Jaclyn Victor
12. Kau Yang Terindah = Alyah

Walaubagaimana pun hanya persembahan hafiz dan Jac benar memukau....Nyanyia hafiz benar meruntun kalbu dan kemantapan vocal Jac bersama 5 diva jemputan memang tidak dapat dinafikan. Berikut adalah keputusan AJL28 semalam.

1. Juara - Hafiz (Bahagiamu Deritaku)
2. Naib Juara – Hanya Aku (Hyper Act)
3. Tempat Ketiga - Kalau Aku Kaya (Awi Rafael & Altimet)
4. Vokal Terbaik – Jacyln Victor (Ikut Rentakku)
5. Persembahan Terbaik – Hafiz (Bahagiamu Deritaku)

No comments:

Post a Comment