All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Monday, February 10, 2014

My Sweet BedRoom

Bilik tidur aku memang full dan padat, kalau boleh semua aku nak masukkan kat dalam tu. Layout sekarang memang dah puashati cuma masalah habuk jer.. memang aku tak rajin sangat nak mengelap dengan kerap. Lagi satu 2 almari pakaian pon dah penuh. Betapa aku suka bilik aku sekarang ni, aku boleh jadi tukun tiruan berhari-hari dalam bilik tak ke mana-mana pada hari cuti or hujung minggu. Mungkin bagi sesetengah orang agak padat tapi bagi aku semuanya ada disisi dalam jarak capaian tangan sahaja. Samada online, membaca, menulis, turn radio semuanya hanya disisi. Hahahahaha, boleh masuk pencalonan kategori malas bergerak.  Namun setelah puas berfikir untuk manafaat pada masa akan datang, aku telah berjumpa dengan seorang kawan untuk mengubahsuai bilik tidur sekarang. Perancangannya pengubahsuaian pada bulan Mac nanti setelah aku pulang dari umrah.


No comments:

Post a Comment