All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Wednesday, February 12, 2014

Lab Serum/Urine Elektrophoresis & Immunofixation PPUKM

Perkenalkan, inilah lab aku berkerja pada waktu 8am-5pm. Kalau selepas waktu pejabat or hujung minggu aku akan berkerja di makmal utama biokimia. Basicly lab aku kerja ni menjalankan ujian comfirmation for immunoglobulin bagi mengesahkan penyakit multiple myloma dan penyakit lain yang seangkatan dengannya. Selain daripada itu aku ada juga buat pengumpulan data untuk tujuan penyelidikan. Pendek katanya aku memang bahagia kerja kat lab ni hihihihi... Kalau ada rezeki harap dapat setup lab SPE ni kat hospital lain pulak...Bukan apa, bila ada rakan-rakan mendoakan awakkan boss kat unit tu..Bagi yang tidak suka pula, mahu saja aku katakan, agak-agak kalau tak suka saya kerja bersama, tolonglah doakan agar saya berjaya dalam interview officer at tempat lain. If awak happy sy gagal interview, jawabnya kena mengadap saya sampai pencen kan... hahahahahaha... 

No comments:

Post a Comment