All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Saturday, December 7, 2013

Rahsia Hartini Terbongkar

Pada hari jumaat ini aku ingin mendedahkan kepada kalian 2 rahsia Hartini yang sangat mengejutkan dan mengujakan. Sebelum tu aku dah minta kebenaran empunya badan. Maklumlah, patutnya kita jaga rahsia orang, tapi perkara begini bagi aku tidak patut dirahsiakan. Kalau ada manafaat kepada orang lain, why not kita share kan.. Yang baik jadi pedoman, yang tak baik jadi sempadan.. Betul tak?
Ha... lepas 2 kali dating dengan Tini kat Nandos ni, naik hairan aku, kenapa Tini suka sangat makan tomato sos ni..Selama bertahun aku makan kat sini x pernah sekali pon capai botol sos tomato. Bila ditanyakan, katanya uniknya Nandos ni sebab banyak pilihan sos dan yang paling utama ialah sos tomato. Are u serius Tini? Sos Tomato just for Kid ok.... tapi Sedap sangat ker? So aku try sikit, mmmm....biasa jer.. Akhirnya bila Tini tunjukkan caranya yang betul, wow memang superb beb..
1 : 1 : 1
(tomato : garlic/wild herb : hot/extra hot)
Bila kami usha keliling, out of 30 meja kat Nandos tu, 5 meja jer yang ambil Tomato Sauce.. Tak ramai yang tahu rahsia ni. Next time kalu korang makan di Nandos, jangan lupa try cara ni ok.. 
Ni rahsia ke 2 dia. Ke mana saja, dia mengusung 2 jenis mentos ni. Berry blast dan mint. So aper yang rahsia sangat kan.. sebab dedua ni aku pernah makan pon...Biasa lah rasa dia, macam tulah jugak.. Tapi Tini suruh aku makan double. Dedua sekali masuk mulut, perh... memang terasa lain macam sedap... Siapa nak cuba silakan.
Sekian Rahsia Hartini Satim untuk kali ini.

No comments:

Post a Comment