All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Thursday, December 5, 2013

Percutian Musim Luruh Di Seoul Korea-Part 1

Kecintaan yang berputik sejak tahun 2003 setelah aku menonton cerita Autumn in My Heart dan Winter Sonata. Setelah10 tahun masa berlalu, cinta yang berputik, sekarang telah berbunga mekar untuk aku menyaksikan sendiri keindahan bumi Korea dan merasai sendiri culture juga masakan mereka. Alhamdulillah, 29 Okt - 2 Nov 2013, aku telah berada di sana pada musim luruh yang membahagiakan.
Untuk entry kali ini aku nak share tempat penginapan kami.
Namdaemun Guesthouse 
                82-33 Hoehyun-dong 1 ga, Chung-gu, Seoul.
                                   +822 - 755 - 4020
Bilik ada banyak type :- 
( Single, Double, Twin,Triple, Bunk )
Dalam bilik ader
Towel, Soap, Shampoo ( Towel dia kecik tau.. sangat kecik, so baik kalian bawa tower sendiri)
                                     Bottle water (at first time)
Percuma Wifi at All place in guesthouse.
Sarapan Percuma (White bread, jam, coffee, tee, butter)
Kalian boleh basuh baju jugak, if korang stay lama kan.. Jangan risau. detergent free ok. 
Aku memang sangat recommend sebab Namdaemun ni sangat strategik untuk ke center Seoul City dan Myeongdong Market.
If kalian berminat boleh check rate dan booking kat


No comments:

Post a Comment