All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Tuesday, December 3, 2013

International Shoe Festival (MISF) PWTC

Hi kalian, actually exhibition ni aku pergi dah lama...Pergi ni pon secara kebetulannya aku pergi shopping kasut kat sogo KL, masa q untuk bayar tu tetiba dengar customer lain berborak pasal kasut festival ni.... Lepas bayar teruslah menuju ke PWTC, ambil LRT di stesen Bandaraya... Memang cuci mata sakan hari tu... Program ni bersempena mempromosikan design anak tempatan Malaysia.
 VVIP yang terlibat, ikon negara menjayakannya ialah Prof. Dato' Jimmy Choo. Ader 12 designer famous Malaysia yang terlibat, Designer dari negara lain pun ada jugak seperti Indonesia, Hong Kong, China, Taiwan dan New Zeland. 
Kasut rekaan Prof. Dato' Jimmy Choo siap pamer dalam kaca lagi. 
Deretan Kasut rekaan Zang Toi
Pilihan kasut untuk weeding
Luv it
Wow!!! Gitu 
Ni kira Fantasy Shoes la nikan
Bilakah boleh aku pakai kasut cenggini? 



3 comments:

  1. rajin ang zura.tp takut aku nak pkai kasut2 tu

    ReplyDelete
  2. cu.. aku pki kasut crocodile je cu.. takut aku terpeleot je pki kasut canggih manggih jimmy choo bagai ni hahah

    ReplyDelete
  3. Wira : Aku pakai time jadi MC jer
    Hartini : kok, biasa aku pon croc jer... terpeleot nanti, jimmy choo tak ngantor g mengurut pon hihihi

    ReplyDelete