All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Saturday, November 30, 2013

I'm Back


Wah... Sekian lama menyepikan diri, hampir 2 tahun tanpa kusedari masa telah pun berlalu dengan begitu pantas sekali. Seakan baru semalam aku tidak menjengah blog ini. .InsyaAllah jika ada kesempatan, akan aku kongsikan  apa yang telah berlaku. Segala suka dan duka, pujian dan pengkhianatan, ranjau dan cubaan, keindahan dan cahaya untuk pedoman bersama. Mudah-mudahan.. 
Mimpi apakah aku kembali menulis di pagi yang hening ini?
Dorongan oleh sahabat menjadi booster untuk aku berkarya semula. Mereka yang dulunya amat mengenali aku dengan karya penulisan, mengarang cerpen dan novel untuk tatapan teman2.. Maklumlah pada waktu itu... menggunakan duit poket untuk membeli novel bukanlah kemampuan semua orang.. aku hiburkan teman2 dengan cereka cerita yang bersarang di fikiran ini.. Kenangan paling indah apabila novel tulisan tanganku meniti dari satu tangan ke satu tangan sehingga ke asrama putra.. 
Jadi sama2 kalian doakan semoga segala impian dan cita2 aku akan tercapai dan segala perancangan di permudahkan olehNya..Amin.. Semoga kalian juga begitu hendaknya.

No comments:

Post a Comment