All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Tuesday, January 4, 2011

Gu.La Oh! Gu.La

Cerita bab gula  ni jom tengok sedikit sebanyak kandungan juga dalam beberapa makanan kesukaan ramai...hehehehe ni . Kawan aku si Tyra XoXo lah yg bukak cerita, kalau nak tau info selebih nya ada kat Sugar Stacks meh la kita view gambar ni sesama.
huwa !!!!! klu dulu asal g 7E mmg aku suka beli ni. Nasib baik sekarang ni  tak lagi.
Bagi yang suka coke, boleh tahan lah jugak..
Ni Fav aku ni...Mak Oi.....
Dlm ni pon boleh tahan tinggi piramid gula dia....
Perh!!!! Mc Flurry....beli jgn tak beli
Mak ai...betul2 mountain.....
Oh ! Tidak!!!!! Ni paling aku tak boleh percaya
Boleh percaya lah jugak, tengok lah cream dia pulak kan..
Dalam ni pon!!!!
berkadaran untuk  tenaga lagaan gamaknya...
Huhuhuhu.. energy bar mcm sugar bar jer...hehehehe adik aku Si Om suka ni.


No comments:

Post a Comment