All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Wednesday, November 24, 2010

NoV. Bu.LaN. Ru.MiT


Rentetan Kejadian di Sepanjang buLan November
Stress bila ada orang yang asyik dok cari salah kita jer....Perh...Paling bengang bila jenis yang suka mengadu kat boss...Paling bangang bila ada  boss yang jenis tak pergi kursus kepimpinan dan etiket sosial...main bambu jer kat tempat public..ikut sesedap rasa dia jer......Mcm tak sekolah. Walau apa pun semoga dia Diberi hidayah dan ilmu.
Beli HeadPhone baru warna Merah menyala u...Cayalah..boLeh Dengar sound Movie dengan nikmatnya..
Ayah TaPa, Ayah angkat setelah 11 tahun aku merantau di KL telah menjalani pembedahan memulangkan kaki kirinya menemui Ilahi akibat penyakit diabetic...Walaupun hiba tetapi semua ahli keluarga terus memberi kan motivasi buat Ayah Tapa..Semoga terus tabah, cepat sembuh dan kembali ceria seperti sediakala keranan ini merupakan janji diantaran dia dan Tuhan.
Jawatan C41 baru dibuka, sayangnya jawatan tu kontrak jer...gigit jarilah rasanya, sebenarnya dalam proses  memerhati untuk memilih satu bidang yang paling sesuai untuk buat master. Semoga Allah Mengizinkan.
Perlu berusaha keras untuk "ring the bell" semua yang pernah di pelajari semasa diploma dulu...Cayo-cayo  !!!
Dalam kekalutan ini ada pula yang ingin mencuba, mencari keserasiaan tapi rasanya bukan masa yang sesuai ataukah bukan dari orang yang dinanti.....sorry sangat, tak dapat merasai getaran di jiwa..terasa bosan dan sering tidak kena pada mood dan tempatnya... tulah masalahnya..ketika sepi ingin mencari, dicintai dan mencintai, bila ada yang sudi terasa ingin bersendiri. adakah kerana dia bukan orang yang dicari atau dia bukan orang yang ingin ditemui. Amatlah sukar munduga hati ini.....penuh misteri.

No comments:

Post a Comment