All About Hearts

latar belakang

nuffnang add

bling



Thursday, October 14, 2010

EnGkaU MaHa MeNgeTahuI

PeranCanGanNya Setakat BulanNi Sajalah Aku Jadi Mcm Tu..IngatKan Lepas HabIs TeSisNi MaKa AmanLah..RuPa-ruPanya Tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KaJian AkaN diLanjuTkan HinGGa Ke Bulan Disember...Huhuhuhu....PasTu NexT ProjeK TeLah MenaNti.... WriTing dan wRitInG LagI. LePaS Ni Aku PerLu CinTai BaHan BaCaaN....MesTi CinTai....BaruLaH PeNuliSan DaN PeMikiRan Aku AdA KeMaJuan....TaHuN depan Aku BerAzaM nak KembaLI baLas DenDam Buat ProJek KIK..Dah LAma saNgat ReHat...DaH 4 TaHuN...SeMoGa diBeriKan KeseMpataN.

WaLaUApA Pun YanG AkAn BerLakU SeMeMangNya Aku BenaR-beNar BerhaRap Hasrat UntuK aku MeNCuRaHkan BaKat YanG SeLaMa Ini Aku PenDamKan MenjaDi KenyaTaan. CeRiTa AnTarA KiTa AkaN Di BacA. MoHonNya MaYa ZarRa KeMBali ..hehehe..NaMa PeNa Aku Dulu-DuLu.


BenDa YanG PaLing PenTing UntuK TaHun HadaPan, Aku Mesti BeraNiKaN DiRi UnTuK DriVe...MesTi!!...Hehehe....Tapi KeNa BeLiLah DuLu...hahahaha....Dah x BoleHlAh AsYik BerGanTung Pada IhSan OranG jeR.. 

No comments:

Post a Comment